Nechte mě být

06.05.2014 09:19

Čím déle tu jsem tím víc mě to tu štve. Chodí se na hodiny, pak na jídlo, pak na hodiny, pak na jídlo a spát. Všechna kouzla mi jdou... Ani na Halloween jsem nešla. Nebylo mi nějak dobře, takže jsem radši ležela a odpočívala. Katie potom přišla na pokoj celá smutná... To bude kvůli Gianovi.. Nechtěla se o tom se mnou moc bavit, ale mě to nevadí. Když ze mě někdo loudí informace co se stalo, tak to taky nemám ráda.. 

No popíšu co se mi včera stalo.. Ráno jsem se vzbudila a zjistila, že v pondělí je lehárko.. Natrénovala si pár kouzel a šla na oběd. Doufala jsem, že potkám Shinjiho a budu si s ním třeba moci popovídat, nebo tak. Na obědě nebyl... Ani jsem vlastně nekoukala co do sebe soukám, najedla se a odešla do vstupky. Opřela jsem se o body a tak nějak pozorovala co se kolem děje. Zachvilinku přišel ten trouba Styx a začal se tam o něčem bavit s nějakou holkou v červeném tričku. Nějak mě to moc nezajímalo a v tom vyšel ze sklepení Shinji. Konečně jsem ho zase viděla a mohla ho pozdravit, jenže on kolem mě prošel, bez povšimnutí, prostě jako duch.. Myslela jsem třeba, že mě přehlédl, nebo tak.. Zachvilku se vrátil. Teď už si mě prostě musel všimnout!! A taky mě nepozdravil. Kráčel si to k nějaké holce z Nebelvíru. Najednou se začal usmívat jako měsíček na hnoji. Takhle se na mě nikdy neusmál! Když se na mě usmíval.. Přišlo mi to spíš, že ho úsměv bolí, tak proto že se neusmívá.. Prostě se na ní usmíval a hned se jí začal ptát, jestli někam půjde. Hrozně mi to bylo líto, protože já, když jsem s ním byla venku tak během deseti vteřin běžel zase někam pryč. Bylo mi na brečení.. tak jsem se šla někam zašít, abych mohla v klidu přemýšlet. Hned jak jsem vyšla schody, tak tam byli ti dva.. Shinji se na mě podíval. A stejně nic neřekl.. Asi mu za blbé "Ahoj" nestojím..

Odešla jsem do takové osamělé umývárny. Je taková zastaralá.. úplně jiná, než všechny ostatní. Je tam klid, takže když si sednu ke zdi a někdy sem tam vydám nějaký ten vzlyk, tak si mě nikdo nevšímá. Někdy tam prolétne duch jedné holky, která hrozně fňuká a kvíčí, ale zatím jsme si spolu moc nepovídaly. 

Nebrečela jsem dlouho.. chtěla jsem se jít projít. Ani nevím, jak rychle se mi povedlo dostat se ven. Zamířila jsem si to rovnou k lesu... Bylo ještě trochu světlo, tak jsem šla jen na kraj.. Ten nevypadal tak strašidelně... Bylo tam plno nádherných jelenů, takže to byla pastva pro oči, ale i pro duši. Tolik jsem si chtěla jednoho pohladit, až mě kousl. Celkem to bolelo a trochu krvácelo, tak jsem radši zašla na ošetřovnu, protože vím, že mi Shinji říkal, že jsou možná nakažení... Achjo... zase na něj musím myslet.. Ta těhotná hodná paní.. Tak z Japonska, jako Shinji. (nemyslet na něj !!!!) mi to vyléčila nějakým kouzlem a já už radši šla, protože na ošetřovně byla zase ta Vandervoco nebo jak se jmenuje, která na mě nepůsobí  ani trochu hezkým dojmem.

Byl čas večeře, takže jsem se šla najíst, protože mamka mi říkala, že jídlo je lék. Nenajedla jsem se ani trošku. Když jsem přicházela k našemu stolu, tak trochu jsem doufala, že by tam byl a já si s ním mohla konečně popovídat. Byl ve velké síni, al eneseděl u nás... Seděl s tou holkou!!! A pořád se na ní usmíval!! Držel jí za ruku!!! A potom jí dal i pusu! Zmohla jsem se možná tak na to jít zase do (mojí) umývárny a trucovat. Potkala jsem Merovola, který se mě samozřejmě začal vyptávat.. moc jsem mu toho neřekla, ale slíbil mi, že nikomu neřekne, že jsem brečla.. 

Tu holku jsem nsnášela... Nevím rpoč to Shinjimu nepřeju... Mám ho ráda, ale nechci aby si přede mnou hrál na to jak je vážný a jaké hází vražedné pohledy, když to tak před ostatními nedělá. Prostě jsem za tou holkou šla.. V Nebelvíru mě chytli... Nechali za mě strhnout 30 bodů... Doufám, že se to po koleji neroznese. Měla jsem pak ještě rozhovou s Merovolem...Pustil mě k Shinjimu do pokoje a já měla možnost ( a hlavně chuť) Roztrhat obrázek, který jsem mu dala. Nechala jsem mu to na poličce, takže si toho určitě všimne. Tu knihu co jsem mu psala, jsem také zníčila... Doma mi říkala mamka, abych se nebvila s lidmi co mi za to nestojí... Řekla by to určitě i o Shinjim, ale já prostě vím... I kdy se tohle všechno děje... Shinji mi za to prostě stojí..

komentáře k článku

poděkování

js 06.05.2014
Děkujeme za body! 30 bodů dole

Re: poděkování

Claudia 07.05.2014
Myslím, že tohle už se někde řešilo a několikrát. Přišla jsem o ty body rp a dobře jsem si zahrála. Neřeknu kdyby to bylo, tak že bych provokovala, ale já si tu hru užila, takže nevím proč by mě to mělo mrzet. Až ty si zahraješ dobře a strhnou ti za to body.. tak ti nic neřeknu.. Je mi to jedno.. Ale tohle většinou říkají takoví ti, kteří si radši neužijí žádnou dobrou akci jenom kvůli tomu aby si usyslili bodíky a mohli se na konci roku chlubit školním pohárem.. Nemám se za co omlouvat. Já si hru parádně užila. A o to jde. Užít si to

Re: Re: poděkování

Někdo 15.05.2014
Ale to je špatně. Kazíš hru ostatním !

Jéj

Shinji 06.05.2014
Je to moc pěkně napsané :) Jen pro informaci, Shinji se hodně změnil... Není to tak, že by se před Claudií přetvařoval, ale s Aliou se cítí jinak, takže se usmívá. A nepozdravil ji, protože jsem to nestihl napsat mno... :D

Re: Jéj

Claudia 06.05.2014
Já vím, jak to Shinji má :) Jen Clauduš to neví :)

Přidat nový příspěvek