*hodněkrát něco přeškrtaného* Mám ráda Katie

02.06.2014 16:31

Ahoj deníčku. Já vím.. říkala jsem, že už nebudu psát, protože mi to příjde takový divný, ale někdy je prostě lepší vzít si pero a všechno si to sepsat na papír. Člověk si to může potom přečíst a více se nad tím zamyslet, než se jenom utápět v myšlenkách a být kvůli nim smutný. 

Vlastně jsem ještě nesepsala co se všechno dělo. No vlastně Vánoce,Silvestr a všechny tyhle svátky. A teď je zase teď.. 

Nejhorší tady asi je, že já prostě.. Nenašla jsem si ještě nikoho, komu bych mohla se svěřit nebo tak. Já vím.. Mám Katie, ale ta má teď hodně problémů. Jo.. Katie.. 

Katie je to jediné co tady mám.. Moc mě mrzí, že se trápí.. Pomalu vlastně ani nevím kvůli čemu, protože mi moc věci neřekne, ale sem tam něco jo. Vlastně mi říká jenom věci, kterým můžu rozumět. Je to dobře, ale stejně za celý rok, co je tady strašně zhubla a celkově se prostě přestala smát a všechno. Naposledy kdy jsem ji slyšela smát bylo to, když mě učila kouzlit a honily jsme se po celé koleji a já měla za úkol jí schodit. To byla taková sranda! A nejlepší co na tom bylo, bylo to, že Katie byla konečně po dlouhé době šťastná. To byl asi poslední den, kdy se Katie usmívala. 

Pokaždé když jdu na snídani, oběd nebo večeři, tak jí tam potkám, jak prostě jenom sedí, kouká do jídla a vezme si jenom pár soust a zase odejde. Koupila jsem jí medvěda, ale chtěla jsem jí ho dát na počest toho, že udělala zkoušky (já věřím že je udělá).. 

No. Jeden den jsem už prostě sebrala všechnu odvahu a šla jsem na ošetřovnu. Chtěla jsem se prostě zeptat, jestli neví co s Katie dělat. Přišla jsem tam a hned na mě automaticky spustila, že jestli jdu za Katie. Totálně ve mě hrklo. Co se děje s Katie? Proč je tady? A proč to nevím?! Odpověděla jsem s klidným hlasem, jakobych moc dobře věděla, že tam je, protože asi nebyla Say zvědavá na nějakou scénu. 

Když jsem vešla do dveří, tak jsem zavřela co nejpotišeji a hned koukla na postel kde ležela Katie. Radši jsem hned zašeptala, že to jsem já, protože to vypadalo, jako by chtěla říct, že nikoho nechce ani vidět. Přinesla jsem jí toho medvídka, aby měla radost. Udělala něco, co už jí nikdy nedovolím udělat. Budu jí hlídat (ikdyž nevím jak to udělám) 

Katie mám moc ráda a je pro mě důležitá. Je to pro mě velký vzor a předává mi hrozně moc zkušeností. Chci, aby už se přestala trápit. Udělám pro to, co bude v mých silách

komentáře k článku

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek